Green Blog

Po kiego każda firma powinna mieć swoją stronę internetową?

Zauważyłem w ostatnim czasie styl, który sporo osób mniema za rozwojowy, ja przeciwnie zaś mniemam takie stanowisko za do ostatka nieodpowiedzialne. Mianowicie chodzi mi o firmy, które decydują się zaoszczędzić kilkaset złotych (jednorazowo!) na stronie internetowej gdyż warownią, że profil na portalu społecznościowym jakim jest Facebook bądź Instagram w zupełności starczą i gwarantują im dopływ klientów. Istotnie wyrażam zgodę z tym, iż już portale społecznościowe do rewelacyjne źródło ruchu i pozyskiwania potencjalnych odbiorców dla naszych usług, ale… trzeba uwzględniać, iż po prawdzie nie mamy żadnej obserwacji nad naszą stroną. Pozornie – możemy edytować wszystkie opisy, wrzucać dowolne zdjęcia i informacje na nasz profil, jednakże trzeba uwzględnić, iż w rzeczywistości to nie my jesteśmy posiadacz naszej strony an portalu społecznościowym. Co się stanie o ile za parę miesięcy, albo latek administrator z któregoś argumentu zamierzy usunąć nam konto? Być może nie spodobają mu się treści jakie ogłaszamy?

Partner bloga: warto sprawdzić

Jako wzorzec mogę zreferować stream’erkę ze strony twitch.tv której konto zostało wykasowane gdyż w własnej relacji na energicznie stwierdziła, że według niej na ziemii istnieją wyłącznie dwie fizjonomie! Co o ile ot tak zmieni się wzorzec biznesowy tych portali i zainicjują od stron służbowych żądać sporych zapłat? Abyśmy w takiej bądź siostrzanej sytuacji nie zostali z przysłowiową „ręką w nocniku” wita słowo dywersyfikacja. Chodzi wyłączenie o różnicowanie źródeł ruchu internetowego i miejsc w których nabywamy delikwentów, tak aby nie podpierać kompletnego modelu biznesowego na jednym bądź dwóch zarzewiach. W kazusie wszystkich wydatków które doznajemy w związku z funkcjonowaniem kompanie kilkaset złotych na konstrukcję chociaż prostej strony internetowej to dopiero malutko. Nawet gdy nie planujemy jej obecnie traktować jako główny sposób na reklamę to tymczasem w mojej cenzurki trzeba ją mieć.

Polecamy: interesujący blog